xinwen

News

Descrizzione di u prucessu di l'attrezzatura di Slag Roller Mill

A macinazione di scorie in polvere hè assai cumuna in l'industria di cimentu è materiali di custruzzione.Allora chì hè u prucessu di a linea di produzzione di mulinu di macinazione di scorie?Chì ligami di produzzione sò inclusi in umacinazione di scorie, è ciò chì l'equipaggiu hè comunmente utilizatu in umacinazione di scorie linea di pruduzzione.

 Scoria HLM2800 400000 tunnellate 1

U nome cumpletu di slag hè slag granulated blast furnace, chì hè a scoria calda scaricata da l'altu furnace dopu chì a pianta di ferru è di l'acciaio smelts pig iron.Dopu chì a slag esce, hè diretta direttamente in l'acqua per rinfriscà, per quessa hè ancu chjamata slag d'acqua.In a nostra industria di cimentu è di materiali di custruzzione, u materiale di cimentu cumunimenti utilizatu hè u polveru minerale pruduciutu cù l'usu di scorie, vale à dì, polvere di scorie.Per quessa, stazioni di macinazione grande sò generalmente custruite vicinu à a pianta d'acciaio per macinà u clinker di cimentu è u polu minerale.A slag pò esse mischjata cù clinker di cimentu per a macinazione per pruduce cimentu di scorie, o pò esse macinata per separatamente è poi mischiata.

 

U flussu di a linea di produzzione macinazione di scorie dipende da u mulinu di macinazione è u disignu di u prucessu utilizatu.Ci sò parechji tippi d'equipaggiu per a macinazione di scorie, cum'èmulinu à rulli verticali di scorie, mulinu di palle, mulinu di rulli, mulinu di bastone, etc. Da a perspettiva di u cunsumu d'energia è a prutezzione di l'ambiente.U mulinu à rulli verticali di scorie hà vantaghji evidenti, cusì hè ancu accoltu da a maiò parte di i clienti downstream.U prucessu dimulinu à rulli verticali di scorieA linea di produzzione include principalmente i seguenti ligami:

1. Crushing: grande slag deve esse ruttu prima, è a dimensione di particella in a macinazione deve esse menu di 3 cm;

 

2. Asciugatura + macinazione: i materiali triturati sò ancu alimentati in u mulinu è sfracicati sottu a forza di u rullu di macinazione.U gasu di macinazione scorri à traversu u furnace di l'aria calda à u calore, è poi pò asciucà i materiali;

 

3. Classificazione: u materiale sfracicatu hè sbulicatu da u flussu di l'aria in u classificatore, è u materiale qualificatu passa in modu lisu, è u materiale micca qualificatu cuntinueghja à falà è macina.

 

4. Raccolta: i materiali qualificati sorted entre in u cullettore di polvara di impulsu per rializà a separazione di materiale è gasu.I materiali raccolti sò mandati à u prossimu prucessu attraversu a valvula di scaricamentu.A maiò parte di u flussu di l'aire hè implicatu in u ciculu dopu, è u flussu di l'aire eccessivu hè scaricatu in l'atmosfera;

 

5. Conveying: a valvula di scaricamentu sottu à u cullettore di polvera di impulsu pò esse direttamente caricata è trasportata à u destinazione da a macchina in massa, o mandata à u magazzinu di u pruduttu finitu per u almacenamentu da u mecanismu di trasportu.

 

U sopra hè solu una semplice introduzione à u prucessu dimulinu à rulli verticali di scorielinea di pruduzzione.Sè avete bisognu di sapè più nantu à questu, chjamateci.


Tempu di Postu: Feb-06-2023