xinwen

News

Tecnulugie Efficienti Energeticu In Ultra-fine Soda Grinding

Attrezzatura di pruduzzione di soda super fine - macinatrice superfine

U bicarbonate di sodiu hè un desulfurizer cumuni in l'industria di u ferru è l'azzaru, chì hà bisognu di bicarbonate di sodiu 800-100 mesh per macinà.HCM ricumanda à i clienti di presentà stu tipu d'attrezzatura di pruduzzione di mulinu di soda, chì ùn hè micca solu un pocu investimentu, ma hà ancu una alta capacità di produzzione è un altu rendimentu.Hè una machina di mulinu ultra-fine spiciale per a macinazione di polvera fina, chì hè degna di i clienti per inizià è creà una nova ricchezza.

HCH1395 mulinu ultra fine

Introduzione di l'equipaggiu di produzzione per a soda ultra fine

HCM hè una impresa d'alta tecnulugia affidabile cù una sperienza di squadra abbundante, è un cumpagnu ideale in u campu di a denitrificazione in l'industria siderurgica.U mulinu speciale di rulli ultra-fine per a macinazione prodotta da HCM hè l'equipaggiu di produzzione di soda ultra-fine cù un rendimentu altu di costu è un set cumpletu, chì hà vintu u favore di i clienti novi è vechji.In seguitu sò i vantaghji è i punti culminanti di l'equipaggiu di mulinu à rulli à anelli.

1) Prutezzione verde è ambientale

Aduprà un sistema di raccolta di polveri di impulsu cumpletu, raccolta di polveri d'alta efficienza, tasso di raccolta di polveri di 99%.

2) Bassu cunsumu d'energia

A mola è l'anellu sò fatti di acciaio speciale resistente à l'usura cù una longa vita di serviziu.

3) Classificazione fine

Sistema di classificazione di turbine furzata classificazione di scorta, dimensione di particella fina è uniforme, competitività più forte di l'imprese.

Citazione di l'equipaggiu di pruduzzione per a soda ultra fine

S'ellu hè necessariu di macinà u bicarbonatu in polvere per l'industria di u ferru è l'acciaio, a nova generazione di l'equipaggiu di mulinu à rulli ultra-finu hè una scelta eccellente per a macinazione di polvere di maglia 325-25000.Chì ghjè u prezzu di l'equipaggiu?HCM hè furnitu direttamente da a fabbrica, è l'equipaggiu di mulinu hè furnitu direttamente da u fabricatore.Hè un fabricatore affidabile cù una consegna rapida, una forte forza di fabricazione, un serviziu post-vendita perfettu è una qualità più garantita.

HCM pò capisce i dettagli di u prughjettu, a capacità di produzzione, u situ di stallazione di l'equipaggiu è altre informazioni in linea, è persunalizà un schema di selezzione scientifica per i clienti in ogni mumentu.È nantu à sta basa, pudemu persunalizà a citazione di l'equipaggiu scientificu, HCM scortarà a macinazione d'alta capacità di u prugettu di polvere di soda.

HCM raccomanda sinceramente l'appiecazione di l'equipaggiu ultra-fine di macchina di mulinaria per macinare 800-100 mesh baking soda powder, cun assicuranza di qualità è alta reputazione.Benvenuti à a fabbrica HCM per uttene l'equipaggiu di produzzione di bicarbonate di soda ultra-fine.

HCMilling (Guilin Hongcheng) hè un prufessiunali R & D è fabricatore di equipaghji di mulini di minerale.U novu mulinu Raymond, mulinu ultra-fine, mulinu à rulli verticali, mulinu di macinazione verticale super-fine è altri equipaghji anu una alta efficienza di macinazione è una capacità di produzzione più grande.

Sè avete bisognu di qualsiasi mulinu di macinazione non metallicu, cuntattatemkt@hcmilling.como chjamate à + 86-773-3568321, HCM hà da adattà per voi u prugramma di mulinu di macinazione più adattatu basatu nantu à i vostri bisogni, più dettagli per piacè verificatewww.hcmmilling.com.


Tempu di pubblicazione: 26-ottobre-2021