xinwen

News

U megliu mulinu di macinazione verticale superfine di caolin fattu da HCM

A macinazione di caolin in polvere pò esse trattata da un mulinu di macinazione verticale super-fine prufessiunale.HCM novu tipu di caolin super-fine mulinu di macinazione verticale hà i vantaghji di un altu ingressu, menu preoccupazione, alta efficienza di macinazione è pocu costu di custruzzione civile.Hè un novu tipu di mulinu chì conduce à generà entrate è cresce a produzzione per i clienti.

https://www.hongchengmill.com/hlmx-superfine-vertical-grinding-mill-product/

Vantaghji di caolin grinding mill di HCM

Se vulete macinà u caolin, u mulinu di macinazione verticale super-fine hè a scelta ideale.U mulinu di macinazione verticale super-fine HLMX fattu da HCM hè un equipamentu di mulinu di macinazione favuritu di l'ambiente è di risparmiu energeticu.Havi assai vantaghji, cum'è una alta capacità di produzzione, un bassu cunsumu d'energia è più prutezzione di l'ambiente.Hè a scelta di mulinu di macinazione di minerale prufessiunale in polvere di caolin.

Equipaggiamentu di mulinu di macinazione minerale fattu da HCMilling (Guilin Hongcheng) - HLMX mulinu di macinazione verticale superfine

【Capacità di pruduzzione】:1.2-40t/h

【Fineure du produit】:7-45 μm avec classification secondaire peut atteindre 3 μM

【Caratteristica di u produttu】:Integra a triturazione, l'asciugatura, a macinazione è u trasportu, sfondendu u collu di buttiglia di a capacità di trasfurmazioni di polvere superfine, pò rimpiazzà l'equipaggiu impurtatu, u disignu scientificu è ragionevule è a struttura innovativa, è hè un equipamentu di produzzione à grande scala di polvere superfine.

【Focusing area】:Si concentra nantu à a macinazione è a trasfurmazioni à grande scala di minerali non metallici cum'è minera di carbone, cimentu, scoria, gesso, calcite, barite, fluorite, marmura cù durezza Mohr sottu 7 è umidità in 6%.U pruduttu hà una quantità di tecnulugia di patenti, prestazione avanzata.

Hà i seguenti vantaghji:

1: Alta velocità di separazione di macinazione

U mulinu di macinazione verticale super-fine di HCM hè più faciule per furmà una strata di materiale, cusì a capacità di macinazione hè alta è l'efficienza hè alta.

2: automatizazione

Utilizendu u cuntrollu autumàticu PLC, u cuntrollu remoto, più intelligente.

3: prezzu bassu

U costu di l'ingegneria civile di l'equipaggiu hè bassu, è l'equipaggiu di u sistema hè pocu, chì pò salvà u costu d'investimentu.

4: Manutenzione faciule

Materiale speciale per a macinazione di rulli è anelli, longa vita di serviziu è mantenimentu convenientu.

5: Più ecologicu

Tuttu u mulinu di rulli verticali hà pocu rumore, vibrazione chjuca, funziunamentu di pressione negativa piena, menu emissioni di polvera è una bona prutezzione di l'ambiente.

Cumu persunalizà u schema di caolin superfine mulinu à rulli verticali?

HCM hà una squadra di pruduzzione di suluzione prufessiunale è una squadra di produzzione R & D, chì ponu risponde à i bisogni di macinazione di diversi clienti.I nostri canali di cunsultazione in linea è offline ponu risponde à e dumande di diversi clienti in ogni mumentu.Sicondu a finezza, a capacità di produzzione, u locu di stallazione di l'equipaggiu è altre informazioni furnite da i clienti prima di a vendita, pudemu adattà u schema di selezzione è cunfigurazione è a quotazione di l'equipaggiu per i clienti.Dunque, sè vo avete bisognu di macinà u caolinu in polvere, site benvenutu per cumunicà cun noi in ogni mumentu per avè più dettagli.

U mulinu di macinazione di caolin cun bona reputazione è guaranzia hè un mulinu di macinazione minerale chì pò aumentà a produzzione è riduce u costu.U mulinu di macinazione verticale super-fine fattu da HCMilling (Guilin Hongcheng) hè un equipamentu speciale per a macinazione di polvere di caolin.

 


Tempu di post: 28-novembre-2021