A tecnulugia di macinazione hè cambiata cù l'anni, cù i mulini verticali chì sò diventati ancu più pupulari. Hè statu pruvatu chì l'efficienza di macinazione pò esse migliurata per mezu di a macinazione inter-particelle utilizendu u prucessu di macinazione a seccu. In circustanze particulari, paragunatu à u prucessu tradiziunale di macinazione umida di u mulinu tubulare, u tassu di ricuperazione di u pruduttu è a qualità di u pruduttu ponu esse migliurati. Cum'è fabricatore di mulinu verticale HLM,Macchine HCMvi presenterà oghje a tecnulugia di macinazione verticale in dettagliu.
Per più di 100 anni, diversi tipi di mulini à tubi sò stati l'arnesi di macinazione i più cumunimenti usati in a trasfurmazione di i minerali. Tuttavia, i cambiamenti sò accaduti in certi settori industriali, cum'è l'industria di u cimentu, induve i mulini verticali sò avà usati per l'asciugatura è a macinazione. Questu hè duvutu à un cunsumu energeticu riduttu è à una maggiore capacità di asciugatura di stu tipu di mulinu. L'operazioni di mulinu verticale utilizanu menu pressione cà i mulini à alta pressione. L'abrasività di u materiale ghjoca un rolu impurtante è si pò cunsiderà l'applicazione di getti resistenti à l'usura. L'arnese di macinazione hà ancu una alta stabilità meccanica.
In a flottazione è i prucessi cunnessi, a finezza di l'alimentazione verticale copre una larga gamma, aduprendu dischi di macinazione piatti è rulli di macinazione conici. A macinazione di i materiali si faci in u spaziu trà u discu di macinazione rotante è u rullu di macinazione. L'alimentazione di u mulinu entra in u centru di u discu di macinazione è si move versu u bordu di u discu di macinazione cù l'aiutu di a forza centrifuga è di l'attritu. In questu modu, hè muzzicata da dui, trè, quattru o sei rulli di macinazione conici muntati nantu à u bordu esternu di u discu di macinazione.U rullu di macinazione hè cunnessu à u cilindru idraulicu per furnisce una pressione di macinazione per a macinazione di i materiali. L'inclinazione di u rullu di macinazione cònicu genera una forza di taglio, chì assicura a macinazione è trasporta u materiale sottu à u rullu di macinazione. U disignu di a pendenza mantene e forze di taglio à u minimu per impedisce l'usura eccessiva di i rulli di macinazione. U rivestimentu di u discu di macinazione è i rulli di macinazione sò fatti di fusioni à altu cromu resistenti à l'usura. E particelle macinate lascianu u discu di macinazione è sò trasportate da u flussu d'aria in un separatore di polveri dinamicu è efficiente, chì hè integratu cù u mulinu. E particelle di u pruduttu lascianu u mulinu cù u flussu d'aria, è e particelle restituite sò restituite à u discu di macinazione cù alimentazione fresca per ulteriore macinazione. A pressione necessaria per a macinazione hè furnita da un sistema chjamatu "dispositivu à molla idropneumatica".
A pressione di macinazione di 50 ~ 100 bar nantu à u latu d'alta pressione di u cilindru idraulicu dirige a forza di macinazione versu u materiale in u spaziu trà u rullu di macinazione è u discu di macinazione. A pressione nantu à u latu di bassa pressione di u cilindru idraulicu hè circa u 10% di u latu d'alta pressione, ciò chì permette à u rullu di macinazione di avè un certu muvimentu elasticu. E caratteristiche di estrusione di u materiale sò aghjustate impostendu a pressione nantu à i dui lati, rendendu u muvimentu di u rullu di macinazione più rigidu è flessibile. Tramindui i prucessi sò cunnessi à a memoria nantu à u cilindru idraulicu, chì permette un muvimentu più fluidu di i rulli di macinazione. Questa cunfigurazione permette operazioni di macinazione cù livelli di vibrazione assai bassi. Ogni coppia di rulli di macinazione di u mulinu à rulli verticali hà dui dispositivi idraulici indipendenti, chì ponu applicà pressioni diverse à ogni coppia di rulli di macinazione, ciò chì hè assai beneficu per i materiali cù scarse prestazioni di morsu. U materiale hè alimentatu in u mulinu attraversu a valvula di bloccu d'aria, è u flussu d'aria necessariu entra in u mulinu da a parte inferiore di u mulinu. L'aria passa attraversu l'anellu di l'ugello vicinu à u bordu di a piastra di macinazione è porta u materiale versu l'altu in u classificatore. U flussu d'aria attraversu u mulinu hè direttu da u ventilatore di u sistema. I materiali macinati lascianu u mulinu dopu esse passati per a gabbia rotante di u separatore di polveri à alta efficienza, chì hè integratu cù u mulinu. U pruduttu hè raccoltu da u cullettore di polvera daretu à u mulinu è mandatu à u magazzinu di almacenamentu per i prucessi successivi.
In u Laboratoriu di Polvere di Macchine HCM, parechji minerali diversi sò trattati nantu à i mulini verticali HLM. I risultati mostranu chì quandu si utilizanu mulini verticali per operazioni di asciugatura è macinazione, hè pussibule in certi casi aduprà prudutti ancu più grossi in u prucessu di flottazione è ottene sempre a stessa qualità cum'è l'alimentazioni più fini di i mulini cunvinziunali. U pruduttu. In paragone cù l'attrezzatura di macinazione tradiziunale, i mulini à rulli verticali offrenu una seria di vantaghji.
In breve, a dimensione di e particelle d'alimentazione hè significativamente più grande di quella di u mulinu à palle, dunque u prucessu di frantumazione di a terza tappa pò esse eliminatu. Hè un vantaghju aduprà l'asciugatura è a macinazione in i lochi induve u cuntenutu d'umidità di u materiale hè limitatu. Inoltre, a superficia appena liberata di u minerale ùn hè micca affettata da u liquidu intrappulatu circundante. L'attrezzatura di asciugatura è macinazione pò esse operata indipindentamente da u prucessu precedente è da u prucessu prossimu, in modu chì e prestazioni di l'attrezzatura ponu esse ottimizzate senza influenzà altre cundizioni operative. U pruduttu macinatu hè almacenatu in u magazzinu, chì pò agisce cum'è un buffer quandu u prucessu di preparazione di a materia prima hè chjusu.
In addition, the mud density in the flotation equipment can be controlled. In the future, vertical mill grinding technology will be more widely used.Welcome to contact us:hcmkt@hcmilling.com
Data di publicazione: 04 dicembre 2023