xinwen

News

Guilin Hongcheng offre Soluzioni Personalizzate di Macinazione Minerale

A qualità hè u fundamentu di a sopravvivenza, u serviziu hè a fonte di u sviluppu.Duranti i 30 anni di sviluppu, Guilin Hongcheng hà stabilitu un sistema di gestione di produzzione cumpletu per cuntrullà ogni prucessu di produzzione è qualità.A nostra cumpagnia hà verificatu standard di qualità chì sò insuperabili, i nostri prudutti anu da passà per cuntrolli di qualità rigurosu per cunfurmà cù e nostre misure strette per a pulitica di cuntrollu di qualità.

Guilin Hongcheng Mining Equipment Fabrication Co.ltd
Guilin Hongcheng Mining Equipment Fabrication Co.ltd

attellu di pruduzzione di mulinu Guilin Hongcheng

A nostra forza

Avemu una basa di pruduzzione di 170.000 metri quadrati, è un Parcu Industriale di Manufacturing Intelligent Equipment High-end di 633.000 metri quadrati, chì ponu ottene una pruduzzione annuale di 2.465 set cumpleti di mulini, equipaghji in polvere di sabbia, trituratori di grande scala è frantumazione mobile. stazioni.

Qualità assicurata per a trasfurmazioni è a fusione

I nostri mulini chì utilizanu l'alta tecnulugia, in più, in u prucessu di trasfurmazioni è di colata, cuntrollemu strettamente ogni prucessu per assicurà a qualità da a saldatura à a pittura à l'operazione di prova.

Assemblea dedicata

Cum'è unu di l'imprese principali di l'equipaggiu di fresatura in Cina, Guilin Hongcheng cuntrola strettamente a precisione di trasfurmazioni di l'equipaggiu è a qualità di l'assemblea.Ci hè statu impegnatu à aiutà u trasfurmazioni di polveri in scala è pruduzzione intelligente.

china Raymond Mill manufacturers

Casu di u cliente: situ di u nostru mulino di macinazione HC1500 per calcariu-280 mesh-12TPH

Alta efficienza

I nostri prudutti principali cumpresi i mulini verticali di a serie HLM, i mulini verticali superfini di a serie HLMX, i mulini a rulli ultra-fini di a serie HCH, i mulini à penduli verticali di a serie HC, i macchinari per a fabricazione di sabbia, l'idrossidu di calciu, è i prudutti di supportu resistenti à l'usura è l'equipaggiu elettromeccanicu, etc. U nostru equipamentu hè largamente utilizatu in a custruzzione di l'infrastruttura, u processu profondu di minerali, u riciclamentu di i rifiuti solidi, u risparmiu d'energia è a riduzione di emissioni, a prutezzione ambientale, a metallurgia di l'acciaio, l'industria chimica, l'energia elettrica è altre industrii.

Aumentu di a pruduzzione è l'efficienza di macinazione

Avemu sviluppatu un novu tipu di mulinu Raymond à pendulu verticale seria HC basatu annantu à u mulinu Raymond tradiziunale.Cuncepemu è producimu mulini à rulli industriali di alta qualità chì furniscenu sempre una macinazione uniforme per quasi ogni materiale.Hè u nostru scopu di furnisce una macchina chì offre un valore megliu per i nostri clienti mentre hè sempre un pezzu putente di machina.A nostra serie HLMX di mulini verticali ultra-fini hè un equipamentu ideale per a produzzione di polveri ultra-fine à grande scala.

Prutezzione di l'ambiente

A nostra linea di produzzione hè cuncepita in stretta cunfurmità cù a prutezzione di l'ambiente.U nostru tassu di raccolta di polveri di impulsu hè finu à u 99,9%, è utilizendu una piena operazione di pressione negativa per un attellu senza polvera.

HLMX1100 mulinu di macinazione superfine

Casu di u cliente: situ di HLMX1100 mulinu di macinazione superfine per carbonate di calcium

guilin hongcheng

U nostru serviziu

Offriamu suluzioni cumplete di mulinu di macinazione cumpresi selezzione di mudelli di mulinu, furmazione, serviziu tecnicu, forniture è supportu à i clienti.U nostru scopu hè di aiutà vi furnisce u risultatu di macinazione previstu.I nostri ingegneri sò prontamente dispunibili per viaghjà in situ à i dui siti di i clienti.Avemu un forte fondu tecnicu è furnisce soluzioni abbundanti di mulinu di macinazione.Avemu sustinutu l'industria di fresatura glubale cù prudutti di fresatura coerenti è affidabili è servizii di prima qualità.Producemu mulini di macinazione superiore in u nostru stabilimentu di produzzione certificatu ISO9001: 2015.Da mulinu altamente specializatu fattu à l'ordine cù i vostri bisogni precisi in polvere.Per serve ogni mercatu offremu mulinu cù serviziu persunalizatu, serviziu EPC per suddisfà a vostra esigenza.


Tempu di pubblicazione: 22-ottobre-2021