xinwen

News

Chì ghjè l'output di u mulinu à rulli verticali di carbone HLM à risparmiu energeticu è ecologicu per a polvere di carbone?

U carbone hè a principale risorsa di carburante di u mo paese, chì hè ligata à u sviluppu stabile di l'ecunumia naziunale.A macinazione di carbone in carbone pulverizatu hè inseparabile damulinu di macinazione di carbone, è mulinu di macinazione verticale sò unu di elli.HCMilling (Guilin Hongcheng).carbone verticalerullumulinuper macinà u carbone hà i vantaghji di pulizia, alta efficienza, intelligenza è sicurità.A seguita hè una introduzione dettagliata à umulinu di macinazione di carbone.

https://www.hc-mill.com/hlm-vertical-roller-mill-product/

carbone HLMmulinu à rulli verticali

A pruduzzione oraria di u mulinu à rulli verticali di carbone HLM per a macinazione di carbone varieghja da 10 tunnellate à 90 tunnellate, è u mudellu di l'equipaggiu adattatu hè sceltu secondu a scala di u prugettu.U mulinu di macinazione di carbone sò furnuti cù HLM1500, HLM1700, HLM2000, HLM2400, HLM2600, etc. I requisiti di umidità di u carbone entrante ùn deve esse più di 15%, è a finezza di u polveru di carbone scaricatu serà 200 mesh D80-90, è l'umidità. cuntenutu deve esse circa 1%.

 

U carbone hè un materiale inflammable.In generale, u più altu hè u cuntenutu volatile di carbone prima, più faciule hè di brusgià.Per quessa, hè necessariu chì u cuntenutu volatile di u carbone macinatu ùn deve esse più di 30. In tuttu u prucessu di macinazione di carbone da u mulinu à rulli verticali, hè ancu necessariu di stallà parechji sistemi di sicurezza è a prova di esplosione per assicurà a sicurità di u mulinu. prucessu di macinazione.Da una banda, hè di cuntrullà u cuntenutu di l'ossigenu in u sistema, monitorizà e dati in tempu reale, aumentà a stazione di nitrogenu per equilibrà u cuntenutu di nitrogenu è di ossigenu in ogni mumentu, è installà porte anti-esplosione nantu à l'ospite è a raccolta di polvera. equipamentu per aumentà u rendiment di sicurità.Ùn ci hè bisognu di preoccupassi di a sicurità di u mulinu di macinazione verticale di Hongcheng per a macinazione di carbone.

 

Quantu face acarbonemulinu à rulli verticali bisognu di investisce in a macinazione di carbone?In fatti, u mulinu à rulli verticali di carbone hè un dispusitivu di fresatura relativamente cumplessu, cumpresu assai equipaghji di supportu.L'ingegneri prufessiunali anu bisognu di persunalizà u pianu di selezzione tecnicu esclusivu secondu i bisogni attuali di u prugettu, in modu di calculà una quotazione apprussimata.

 

If you happen to have a project need for coal grinding by coal grinding mill in the near future, please contact mkt@hcmilling.com or call at +86-773-3568321, HCM will tailor for you the most suitable grinding mill program based on your needs, more details please check www.hcmilling.com.


Tempu di pubblicazione: 23-sep-2022