xinwen

News

Linea di Pruduzzione Verticale di Scoria d'Acciaio per u Riciclamentu è u Reutilizazione

https://www.hongchengmill.com/project/hlm2400-vertical-roller-mill-for-328-mesh-d90-calcium-carbonate-powder-making-in-fujian/

HLMMulino verticale di scorie d'acciaioPianta

 

Mulino verticale di scorie d'acciaio hè largamente utilizatu inlinea di pruduzzione di scorie d'acciaio.HLM Vertical Mill hè capaci di trasfurmà 75-44μm finezza, se avete bisognu impianto di triturazione di scorie d'acciaio, please contact us for details, Email: hcmkt@hcmilling.com.

 

Cosa hè a scoria d'acciaio?

A slag d'acciaio hè un scaricamentu maiò in u prucessu di produzzione metallurgica, hè principalmente cumpostu di ossidi di calcium, ferru, siliciu, magnesiu, è una piccula quantità di aluminiu, manganese, fosforu, etc. I fasi minerali principali sò suluzioni solidi furmati da tricalcium. silicate, dicalcium silicate, calcium forsterite, calcium magnesium rose pyroxene, calcium ferric aluminate è ossidi di siliciu, magnesiu, ferru, manganese è fosforu.È cuntene una piccula quantità di ossidu di calcium gratuitu è ​​ferru metallicu, fluorapatite, etc. U cuntenutu di diversi cumpunenti in slag azzaru varieghja assai secondu u tipu di furnace steelmaking, a qualità di l'acciaio è a tappa di smelting di ogni furnace.

 

L'applicazione di scorie d'acciaio

1. A slag Steel hà una durezza alta, una resistenza à l'usura alta è una resistenza à a corrosione, è hà una superficia rugosa.Si pò esse trattatu da crusher à circa 15-25mm è esse usatu invece di ghiaia per ghiaia stradale di piste di trenu, o subgrade stradale.

2. A slag d'acciaio pò esse fatte in ceramica è altre opere d'arti da u prucessu di quenching d'acqua.

3. A slag d'acciaio pò esse usata cum'è cimentu di slag d'azzaru dopu à aghjunghje gypsum è altri additivi.

4. A slag d'acciaio pò esse aduprata in a custruzzione è in altre industrii per esse aghjuntu à a slag d'acqua di l'altu furnace o à a cendra mosca per cunfigurà i mattoni, è pò esse .

 

https://new.hcmilling.com/hlm-vertical-mill.html

 Steel Slag Vertical Mill Production Line, Email: hcmkt@hcmilling.com

How to reuse the steel slag?-Steel slag vertical mill

Ci hè principalmente duie manere di riutilizà a scoria d'acciaio.Una manera hè di riciclà cum'è un solvente di smelting in a fabbrica, chì pò rimpiazzà a calcariu è ricuperà una grande quantità di ferru metallicu è altri elementi utili da ellu;l'altru mètudu hè di usà cum'è materiale di custruzzione di strada, materiali di custruzzione o materie prime per fertilizzanti agriculi.

 

Mulino verticale di scorie d'acciaiohè necessariu di trasfurmà a scoria d'acciaio in polveri fini, u mulinu verticale HLM pò pruduce una finezza di 75-44μm, hè un pupularemulinu verticale di scorie d'acciaio chì hè largamente utilizatu in u mondu sanu.

 

Specificazioni di u mulinu di scorie d'acciaio

Impianto di polvere di scorie d'acciaio - HLM Vertical Mill

Materia prima: scoria d'acciaio

Umidità di scorie: <15%

Superficie specifica di polvere minerale: ≥420㎡/kg

Umidità di u produttu: ≤ 1%

Capacità: 23-220 t/h

Potenza di u mutore: 900-6700 kW

Vantaghji di mulinu verticale di scorie d'acciaio: cunsumu di energia più bassu, efficienza di macinazione più altu, dimensione di particella di alimentazione più grande, menu spaziu di pavimentu, rumore minimu, polvere minima, facilità d'usu è mantenimentu, costu-efficace, investimentu di capitale bassu.ecc.

 

Induve cumprà mulinu verticale di scorie d'acciaio?

HCM hè una reputazionelinea di pruduzzione di scorie d'acciaiofabricazione, furnimu Raymond mulinu, mulinu verticale, mulinu superfine chì processanu finezza trà 60-2500 mesh.Materiali applicabili chì coprenu calcariu, marmura, bentonite, barite, talcu, mica, etc.

 

Sè avete bisognumulinu verticale di scorie d'acciaio, o altri tipi di mulinu, per piacè diteci i seguenti tandu pudemu offre u mudellu di mulinu ottimu per voi.

1. Materia prima.

2. Required fineness (mesh) è rendiment (t / h) è

Email: hcmkt@hcmilling.com


Tempu di Postu: 21-Mar-2022