xinwen

News

Raymond Roller Mill Applicazione è Principiu di travagliu

https://www.hongchengmill.com/r-series-roller-mill-product/

Applicazione Raymond Roller Mill

mulinu à rulli Raymond hè utilizatu per a pruduzzione di polveri fini, pò macinà più di centinaie di tipi di materiali minerali non-infiammabili è micca splusivi cù durezza Mohs menu di 7 è umidità sottu à 6%, chì hè largamente utilizatu in metallurgia, custruzione, chimica, minera è altre industrii. .

 

serie HCmulinu à rulli Raymondpò macinà calcariu, calcite, barite, feldspar di potassa, talcu, marmura, bentonite, caolin, cimentu, dolomite, fluorite, calce, argilla attivata, carbone attivatu, roccia fosfatata, gesso, vetru, materiali isolanti, etc.

 

HC Grinding Mill Parameter

Dimensione massima di alimentazione: 25-30 mm

Capacità: 1-25/h

Finezza: 0,022-0,18 mm (80-400 mesh)

https://www.hongchengmill.com/r-series-roller-mill-product/

Raymond Mill System

Upolvere di minerale Raymond millhè cumpostu di machina mulinu principale, analizzatore, dispusitivu di pipeline, soffiante, separatore di ciclone finitu, trituratore, elevatore di bucket, alimentatore vibrante elettromagneticu, mutore di cuntrollu elettronicu, ecc. rullu di grinding, grinding ring, cover and motor.

 

Principiu di travagliu di Raymond Mill

Quandu u mulinu travaglia, a forza centrifuga spinghja i rotuli contr'à a superficia verticale interna di l'anellu di macinazione.Plows chì rotanu cù l'assemblea elevanu u materiale di terra da u fondu di u mulinu è u dirigenu trà i rotuli è l'anellu di macinazione induve hè pulverizatu.L'aria entra da sottu à l'anellu di macinazione è scorri à l'altu purtendu fine à a sezione di classificazione.U classificatore permette à u materiale di dimensione di passà à u cullettivu di u produttu è torna particelle di grandezza senza qualificazione à a camera di macinazione per un ulteriore trasfurmazioni.U mulinu opera in cundizioni di pressione negativa, minimizendu u mantenimentu di u mulinu è a pulizia di a pianta mentre maximizeghja a vita di serviziu di i principali cumpunenti meccanichi.

 

Vantaghji di HC Raymond Roller Mill

Sistema di mulinu compactu, tassu di pass-through più altu

Tutta a macchina hè in una struttura verticale chì hà compactumacchina Raymondsistema è piglia pocu impronta.Da a macinazione di materie prime per cullà u polveru finale, i prucessi sanu sò trattati in una unità, A finezza di u polveru finitu hè uniforme è a tarifa di sieving hè finu à u 99%.

 

Trasmissione liscia è alta resistenza à l'usura

U dispusitivu di trasmissione di mulinu utilizendu una scatula di ingranaggi di sigillatura è una rota di cinturione per una trasmissione stabile è un funziunamentu affidabile.I cumpunenti core utilizanu materiali HongCheng resistenti à l'usura d'altu rendiment cù alta resistenza à l'usura per u risparmiu di costi.

 

Facilità di operazione è mantenimentu

HC Raymond mulinu utilizendu un sistema elettricu di cuntrollu centralizatu, l'attellu pò esse realizatu funziunamentu senza equipaggiu.L'alimentatore di vibrazione elettromagnetica pò alimentà continuamente è uniformemente, facilità d'aghjustamentu, risparmiu di carburante è risparmiu di energia.

 

U prezzu di Raymond Mill

U U prezzu di Raymond MillHè dipende da u so mudellu, a selezzione di u mudellu hè basatu annantu à i bisogni di u cliente, cumprese e proprietà di a materia prima, a finezza desiderata (maglia), u rendiment (t / h), è ecc. selezzione di mudelli di mulinu per voi.

E-mail:hcmkt@hcmilling.com

 


Tempu di post: 15-mar-2022