xinwen

News

Chì ghjè u prezzu di a citazione di a fabbrica di 300 Mesh Barite Raymond Mill?

Sè vo vulete macinà 300 mesh barite in polvere, HCMilling (Guilin Hongcheng) hè un fabricatore prufessiunale di 300 mesh barite Raymond Mill Semu una impresa high-tech dedicata à a ricerca è u sviluppu di l'equipaggiu di mulinu di minerale, chì furnisce i clienti cun citazioni da a fonte. i pruduttori è currispondenu in modu flessibile à u schema di selezzione.U mulino Raymond in polvere di barite furnitu da HCMilling (Guilin Hongcheng) hè novu è amichevule à l'ambiente, è a citazione di fabbrica hè scientifica.Benvenuti à a fabbrica per investigà u mulinu.

HC1900 barite Raymond mill

Mulino Raymond per macinazione di polvere di barite 300 mesh

Grinding barite, dolomite, marmura, calcariu, talcu è altri prughjetti minerali non metallichi, l'scelta di l'equipaggiu di macinazione hè assai impurtante.A causa di i disadvantages di pruduzzione bassa è altu cunsumu, u mulinu tradiziunale gradualmente ùn pò scuntrà a situazione di sviluppu di l'industria.A nova generazione di l'equipaggiu di mulinu Raymond hè diventatu un novu favuritu in l'industria.Ùn solu ùn hà una alta efficienza di R & D, risparmiu d'energia è prutezzione di l'ambiente, ma hà ancu un costu d'investimentu cumpletu bassu.Havi un numeru di tecnulugii patentati, chì ponu migliurà l'efficienza di macinazione è riduce u cunsumu d'energia unità.

Novu equipamentu di macinazione di polvere minerale di HCM - HC mulinu di macinazione verticale di pendulu

{Innò.Di Roller}: 3-5 rulli

{Capacità di u produttu}: 1-25t/h

{Finezza di u pruduttu}: 22-180μm

{Applicazione presentata}: U mulinu di macinazione pò esse largamente utilizatu in metallurgia, gomma chimica, rivestimentu, plastica, pigmentu, tinta, materiali di costruzione, medicina, alimentazione è altri campi di trasfurmazioni.Hà un effettu di macinazione notevuli è un livellu tecnicu avanzatu.Hè un equipamentu ideale per u processu minerale non metallicu.

{Materiale d'applicazione}: Puderà processà sepiolite, bauxite, diossidu di titaniu, ilmenite, roccia fosfatata, argilla, grafite, carbonate di calcium, barite, calcite, gypsum, dolomite, feldspar di potassiu è altri minerali non metallici cun rendimentu elevatu è alta efficienza.A finezza di u pruduttu hè faciule d'aghjustà è di operare.

{Caracteristica di macinazione}: U mulinu di macinazione pò migliurà efficacemente a pruduzzioni unità di un unicu equipamentu è riduce u cunsumu d'energia per unità di output.Havi i vantaghji tecnichi di l'usu largu, funziunamentu simplice, mantenimentu convenientu, prestazione stabile, alta efficienza è prutezzione di l'ambiente, è un altu rapportu di rendiment di costu.

HCM a nova generazione di l'equipaggiu di mulinu Raymond pò aumentà a produzzione di più di 40% è risparmià u cunsumu di energia di più di 30%.A finezza di u polu finitu hè trà 80-400 mesh, chì hà guadagnatu l'elogi è u sustegnu di i clienti in u mercatu.Hè un equipamentu speciale ideale per a polvere di barite.

Prestazione affidabile.Havi una bona struttura, un rendimentu stabile è più affidabile usendu un supportu di fiori di prugna è un dispositivu di macinazione di rulli di pendulu longitudinale.

2) Più ecologicu

Utilizà u cullettore di polvera di impulsu per raccoglie a polvera, l'efficienza righjunghji u 99%, l'emissione di polvera hè menu, è a prutezzione di l'ambiente hè eccellente.

3) Efficace

A capacità di pruduzzione di l'equipaggiu unicu hè grande, è l'efficienza di macinazione hè migliurata.

4) Mantenimentu faciule

Cù a struttura di sigillatura, l'anellu di macinazione pò esse rimpiazzatu senza caccià u rullu di macinazione, è u mantenimentu hè assai còmuda.

Prezzo di 300 mesh barite Raymond Mill

Cum'è un fabricatore di fonte, a citazione di u mulinu di macinazione di HCMilling (Guilin Hongcheng) hè più scientifica è raghjone, mirandu à i bisogni di ogni prughjettu di u mulinu.Per esempiu, per u prughjettu di 300 mesh barite powder grinding, HCM hà bisognu di ammaistrà a finezza di grinding powder, capacità di pruduzzione, installazione è altre informazioni di u prugettu.Solu per capiscenu sti infurmazioni basi, pudemu fà una selezzione raghjone di l'equipaggiu è una citazione per i clienti unu à unu, è a citazione ex fabbrica hè più scientifica è ponu megliu risponde à i bisogni di i clienti.

Benvenuti à sceglie a nova generazione di mulinu Raymond fattu da HCMilling (Guilin Hongcheng) per macinà barite, aumentà a produzzione è generà ingressu.U mulinu di barite Raymond HCM 300 mesh hà alta efficienza è bona qualità di polvere.

Se vulete sapè di più nantu à i dettagli di selezzione di citazioni di l'equipaggiu di macinazione di barite, cuntattatemkt@hcmilling.como chjamate à + 86-773-3568321, HCM hà da adattà per voi u prugramma di mulinu di macinazione più adattatu basatu nantu à i vostri bisogni, più dettagli per piacè verificatewww.hcmmilling.com.


Tempu di Postu: 17-Nov-2021