xinwen

News

Chì sò l'usi di a polvera di macinazione di ostriche?Chì ghjè u grande equipamentu di u mulinu di macinazione di ostriche?

L'ostrica hè un mollusco marinu cumuni.La coquille d'huître est riche en carbonate de calcium et a une valeur de recyclage.Chì ghjè u rolu diostrichemulinu di cunchiglia, chì sò i grandi machini per , quantu à a capacità è a finezza, quantu investimentu hè necessariu, è HCMilling (Guilin Hongcheng), u fornitore di produzzione diostrichecunchigliaRaymondmulinu, vi presentà i seguenti cuntenuti.

 https://www.hc-mill.com/hc-super-large-grinding-mill-product/

In i zoni custieri, u scaricamentu di cunchiglia di ostriche hè assai grande.S'ellu hè direttamente scartatu, pruvucarà una perdita di risorse.A cumpusizioni materiale di a cunchiglia d'ostriche hè custituita da parti inorganiche è organiche.A parte inorganica hè più di 90% di carbonate di calcium, è ci sò una piccula quantità di ramu, magnesiu, potasio, molibdenu, fosforu, manganese, ferru, zincu è altri elementi traccia.Ci sò parechji tipi di aminoacidi in a parti urgànica, cum'è glicina, cistina, metionina, etc. Per quessa, i cunchiglii d'ostriche valenu a pena di sfruttà bè è di dà un ghjocu pienu à u so valore potenziale.

 

Dunque, quale hè a funzione di ostrichemulinu di cunchigliadopu a trasfurmazioni?Chì sò l'usi specifichi di a polvera di macinazione di ostriche?Dopu a pulitura, a classificazione è l'asciugatura, a cunchiglia d'ostriche hè mandata à u macinatu di cunchiglia d'ostriche per una macinazione fina, è poi trasfurmata in polvera di cunchiglia d'ostriche, chì pò esse usata per pruduce mangimi, adesivi, additivi alimentari, biomedicina, etc. pò ancu esse usatu cum'è pittura murale.A ricerca mostra chì a cunchiglia d'ostriche hà l'effetti di supplementu di calcium è rinfurzà l'ossi, migliurà l'immunità, sollievu di u dulore astringente, nervi calmanti è calmanti, etc. Cù u sviluppu di l'industria biofarmaceutica, l'applicazione di a cunchiglia d'ostriche in l'industria farmaceutica hà una larga prospettiva in l'industria farmaceutica. futuru.

 

U macinatu à cunchiglia d'ostriche consigliaSerie HC grandependuluconchiglia d'ostrica Raymondmulinusviluppatu è pruduttu da HCMilling (Guilin Hongcheng).A capacità di un unicu equipamentu pò esse sceltu da 1 ton à 50 tunnillati secondu a scala di fresatura, è a finezza di scaricamentu di a polvera di cunchiglia d'ostriche pò ancu esse aghjustata da 80 mesh à 400 mesh secondu a dumanda.HCMilling (Guilin Hongcheng).Mulino di Raymond a conchiglia d'ostrica inclinabile di a serie HChè più stabile, più faciule da mantene è più pruduttivu di a macchina tradiziunale R.U novu tipu di prutezzione di l'ambiente è di alta qualitàConchiglia d'ostrica Raymond mill pò furnisce un forte supportu di l'equipaggiu in u campu di a macinazione di a cunchiglia di ostriche.HCMilling (Guilin Hongcheng) ùn solu fabrica l'equipaggiu di mulinu di macinazione di alta qualità, ma furnisce ancu à i clienti un serviziu one-stop chiavi in ​​mano per allevà e preoccupazioni.

 

Più funzioni dopu a macinazione di cunchiglia di ostriche è l'ultima citazione di HCMilling (Guilin Hongcheng)cunchiglia d'ostricamulinu di macinazionemacchina sò benvenuti à cuntattateci per una cumunicazione puntuale.


Tempu di Postu: Feb-23-2023