xinwen

News

Vulete una macchina per fà a polvere di gesso?Fighjate quì !

https://www.hongchengmill.com/hc-super-large-grinding-mill-product/

 

Cosa hè gypsum?

U Gypsum hè un minerale monoclinicu chì hè principalmente cumpostu di sulfate di calcium (CaSO4), pò esse pulverizatu in polveri da macchina per fà a polvera di gesso.Gypsum pò in generale riferite à dui tipi di minerali, gypsum crudo è anhydrite.Raw gypsum hè ancu chjamatu dihydrate gypsum, hydrogypsum o soft gypsum, chì hè di solitu densu o theadiness cù a durezza Mohs di 2, l'anidrite hè sulfate di calcium anidru, di solitu densu o granulare in biancu, off-biancu, vetru gloss, cù durezza Mohs di 3. ~ 3.5.Discuteremu di più nantu à a suluzione di gypsum in stu documentu.

 

L'applicazioni di gypsum

Gypsum hè stata largamente appiicata in diverse industrii cum'è a custruzzione, l'agricultura, e centrali termali, l'industria chimica, etc.

 

1.Industrii di materiale di custruzzione è di custruzzione: Stucco gypsum pò esse acquistatu quandu u gypsum hè calcinatu à 170 ° C, è pò esse usatu per chjappà tetti, tavulini di legnu, etc.Gypsum pò esse usatu cum'è cimentu è materiali di cimentu, è esse usatu cum'è riempimentu in plastica, gomma, revestimentu, asfaltu, linoleum è altre industrii.Pò esse ancu usatu cum'è una materia prima principale per l'agenti di coagulazione è di espansione, agenti anti-cracking, è mortar autolivellante.

2.Industria chimica: Gypsum pò ièssiri usatu pi pruducia àcitu sulfuricu oltri cimentu ligeru;pò pruduce sulfate d'ammonium è carbonate di calcium light.

3.Agriculture: Gypsum pò esse usatu per migliurà a terra è aghjustà u pH;pò esse usatu cum'è fertilizante minerale cumpostu di calcium è sulfuru in u cultivo di fungi comestible;è cum'è un additivu di l'alimentazione minerale cumpostu in e cellule di morte di pollame è animali.

4.Industria di l'energia termale: hè impurtante di sceglie un bon desulfurizer per assorbe l'anidride sulfurosa, u gypsum hè un desulfurizer d'alta efficienza per via di a so dimensione di particella fina hà una funzione d'absorption favurevule, è u sulfuru pò esse desulfurizatu in modu più efficaci è rapidu. purificatu.

 

Prucessu di Gypsum Powder

Fase 1: Crushing a materia prima

U gesso di potassa sò triturati da u trituratore à a dimensione di 15 mm-50 mm è inmacinazione di polvere superfine di gesso.

 

Fase 2: Grinding

U gypsum grossu trituratu hè mandatu à a tramoggia di almacenamiento da l'elevatore, è dopu mandatu à a camera di macinazione da l'alimentatore per a macinazione.

 

Fase 3: Classificazione

U materiale di terra hè classificatu da u sistema di classificazione, è u polveru senza qualificazione torna à u mulinu principale per esse reground.

 

Fase 4: Raccolta di prudutti finiti

U polveru di Feldspar di Potassa fine qualificatu entra in u cullettore di polvera attraversu u pipeline cù u flussu d'aria per a separazione è a cullizzioni.U polu finitu raccoltu hè mandatu da u dispusitivu di trasportu à u binariu di u pruduttu finitu attraversu u portu di scaricamentu, è dopu imballatu da un cisterna di polvere o imballatore automaticu.

 

HC mulinu à rulli di gesso

 

Investimentu di capitale più bassu, elevata produzzione di produttu, cunsumu energeticu più bassu è rumore, alta affidabilità.Mulateri Di L'avè bisognu di mulini multipli per a pruduzzioni à grande scala.

 

Casu di fresatura di polvere di gesso

Materiale di macinazione: gesso

Finezza: 325 mesh D97

Rendimentu di u produttu: 8-10 t / h

Configurazione di l'equipaggiu: 1 set di HC1300 mulinu à rulli di gesso

Valutazione di i clienti: Serie HC verticalemulinu à rulli di gessorichiede una fundazione simplice è chjuca, hè necessariu menu spaziu di pavimentu, riducendu significativamente i costi iniziali.Hè una suluzione eccellente di macinazione per via di a facilità di operazione è mantenimentu, efficienza energetica è qualità di u produttu, in più, hà a capacità di secca, macinà è separà in una sola unità.È simu assai soddisfatti di HCM eccellente serviziu dopu a vendita.

 

https://www.hongchengmill.com/hc-super-large-grinding-mill-product/

 

Per sapè di più infurmazione minerale è suluzione per piacè cuntattate:

Email: hcmkt@hcmilling.com

 

 

 


Tempu di post: 30-ghjugnu-2022