xinwen

News

Talc Roller Mill Verticale |Vendita d'attrezzatura per triturazione di talc

U talcu hè un silicatu cù una durezza bassa è una sensazione suave.Hè largamente distribuitu in Cina.Attualmente, ci sò parechji equipaghji di trasfurmazioni per a macinazione di talcu in polvera, ma in quantu à a finezza è l'effettu di l'applicazione di i prudutti finiti, u polveru di talcu processatu da a macchina verticale di mulinu à rulli HLM hè assai ricunnisciutu in l'industria è hè un equipamentu ideale per e persone in u mondu. industria.

U talcu hè struitu in 325 mesh fine powder, chì pò esse usatu cum'è talcu, materia prima, papermaking, cable, gomma, etc. Pò esse usatu in parechje industrii è hà parechje effetti.

Serie HLM mulinu verticale sviluppatu è pruduttu da a squadra HCM.Per via di a so struttura speciale è di u mediu di macinazione, u scaricamentu hè cuntrullabile (ajustable 22-180) μ M), è ancu a dimensione di particella uniforme, alta bianchezza è purezza di i prudutti finiti, hè un equipamentu ideale per a macinazione di talcu in polvere. in parechje famiglie.

Sistema avanzatu è alta capacità di produzzione

U mulinu di rulli verticali HLM introduce una tecnulugia avanzata straniera.Adopta un sistema di cuntrollu automaticu PLC, chì pò realizà u cuntrollu remoto è furnisce à i clienti un rendimentu di produzzione affidabile è stabile in u prucessu di triturazione di talcu in polvere.

U sistema di batching automaticu hà una bona fluenza senza bluccà è jamming in alimentazione è scaricamentu.Ùn ci hè bisognu di preoccupassi di bluccà o bluccà u magazzinu.Hà migliuratu significativamente l'efficienza di a produzzione è a pruduzzioni.

https://www.hongchengmill.com/hlmx-superfine-vertical-grinding-mill-product/

Risparmio energeticu è prutezzione di l'ambiente

L'attrezzatura di triturazione di talcu generalmente cunsuma un altu costu di energia, è parechje persone in l'industria anu vultatu à l'equipaggiu di risparmiu d'energia verde.U mulinu di macinazione verticale di a serie HLM hè apposta per a pulverizazione di risparmiu d'energia, è u materiale ferma in u mulinu di macinazione per un pocu tempu.Riduce a macinazione ripetuta è hà una qualità di pruduttu stabile.A tecnulugia di macinazione verticale è l'equipaggiu hè una nova tecnulugia di risparmiu d'energia fortemente favurita da a Cina.Havi ancu vantaghji evidenti in u mantenimentu, a macinazione, u trasportu è u cunsumu di energia, chì ponu aiutà l'utilizatori à riduce a produzzione in una misura più grande.

U sistema di macinazione di talcu di u mulinu à rulli verticali HLM hè sigillatu in tuttu è opera sottu pressione negativa piena, senza overflow di polvera, è pò esse realizatu un attellu senza polvera.Adopta u dispusitivu di limitu di rulli di macinazione per evità a vibrazione viulente causata da a rottura di materiale durante u tempu di travagliu di u mulinu.Tuttu u settore di l'equipaggiu pò cuntrullà a polvera di macinazione di talc, a polvera, u rumore è l'altra contaminazione in a gamma standard, in modu chì tuttu l'attellu hà un ambiente di produzzione verde.

Dunque, ancu quandumacinazione di talcumulinul'equipaggiu hè in ogni locu.HLM verticalemulinu à rullipò ancu diventà l'equipaggiu di punta in l'industria, chì ùn solu prufittà di a dedizione di HCM à furnisce i clienti cun prudutti rassicuranti, senza preoccupazioni è assicurati, ma crea ancu u più grande valore per i clienti secondu i bisogni di i clienti.

 


Tempu di post: 22-novembre-2021