xinwen

News

Prufessiunale Power Plant Desulfurization Powder è Desulfurization Gypsum Powder Linea di Produzzione di HCM

Hè una centrale elettricadesulfurizazionepolvere u listessu cum'ègesso di desulfurazionepolvera ?Di sicuru, i dui sò diffirenti.U primu hè principarmenti cumpostu di sulfate di calcium (gypsum), mentre chì l'ultimu hè u polu di gypsum cù quasi nisuna sustanza sulfide.E ci sò grandi diffirenzii in u prucessu di pruduzzione è u prucessu di pruduzzione, è u puntu cumunu di tramindui hè a necessità di aduprà uProduzzione HCM di mulinu di macinazione verticale Super-fineequipaggiu per processà i materiali.

Pulverizer superfine HLMX1300

Pulveru di desulfurizazione di a centrale elettrica è a linea di produzzione di polvere di gesso di desulfurizazione

A linea di pruduzzione di polvere di gesso di desulfurizazione si riferisce à u gesso di u pruduttu industriale ottenutu da a purificazione di desulfurizazione di combustione.Desulfurization gypsum powder hè sfarente di gypsum powder generale, chì cuntene silice, oxide di sodium, carbonate di calcium, sulfite di calcium, calcariu, clorur di calcium, clorur di magnesiu, etc. Comparatu cù l'altri gypsum powder, FGD gypsum powder hà e caratteristiche di rinnuvevuli, petite particella. dimensione, cumpusizioni stabile, impurità menu dannusu è alta purezza.

A linea di produzzione di polvere di desulfurizazione di a centrale elettrica usa principarmenti a polvera di calce per reagisce cù u gasu di fume per eliminà l'anidride sulfurosa in u gasu di fume.Pruduzzione di polvere di calce per utilizà a linea di produzzione di l'idrossidu di calciu, a macchina di frassini è a machina di macinazione.In generale, a finezza di u polveru di calce cù 200 mesh o 325 mesh hè abbastanza per a desulfurizazione di gas di fume di a centrale elettrica.

In questu prucessu, u slurry di calcariu hè utilizzatu cum'è assorbente per lavà u gasu di fume in a torre di assorbimentu è reagisce per sguassà SO2 in u gasu di fume.U sulfite di calciu pruduciutu da a reazzione hè oxidatu in sulfate di calcium (gypsum) chì cuntene dui acqua di cristalli per l'ossidazione forzata, è poi terra per pruduce gypsum powder.

Selezzione è prezzu di l'equipaggiu di polvere di desulfurizazione è di gypsum in una centrale elettrica

HLMX Mulino di macinazione verticale super-fine pruduttu da HCMilling (Guilin Hongcheng):

* Diametru di u discu*: 1000-52400 mm

* Umidità di u materiale alimentari *:≤5%

* Capacità di pruduzzione*: 4-40t/h

* Finezza di u pruduttu*: 10-45 μ m.A gradazione secundaria pò ghjunghje à 5 μ m

* Campo d'applicazione *: Hè largamente utilizatu in a desulfurizazione di e centrali elettriche, a metallurgia, l'industria chimica, a fresatura di minerale non metallicu, a preparazione di polveri di carbone è altre industrie.

* Materiali d'applicazione *: Ha un rendimentu elevatu è una capacità di macinazione d'alta efficienza per ogni tipu di materiali minerali non metallici cù durezza Mohs menu di 7 è umidità menu di 6%.Per esempiu, gypsum, calcariu, calcite, marmura, calcium pesante, caolin, barite, bentonite, pyrophyllite è altre effettu di grinding hè bonu.

Pudemu cuncepisce u prucessu di fresatura per voi, è furnisce un inseme cumpletu di l'equipaggiu di linea di produzzione di fresatura, in modu chì pudete cumprà tutti l'equipaggiu di fresatura in HCM one-stop, senza avè da andà avanti è avanti, è HCM hè un fabricatore direttu, cun quotazione favurevule.

HCMilling (Guilin Hongcheng) hè un prufessiunali R & D è fabricatore di equipaghji di mulini di minerale.U novu mulinu Raymond, mulinu ultra-fine, mulinu à rulli verticali, mulinu di macinazione verticale super-fine è altri equipaghji anu una alta efficienza di macinazione è una capacità di produzzione più grande.

Sè avete bisognu di qualsiasi mulinu di macinazione non metallicu, cuntattatemkt@hcmilling.como chjamate à + 86-773-3568321, HCM hà da adattà per voi u prugramma di mulinu di macinazione più adattatu basatu nantu à i vostri bisogni, più dettagli per piacè verificatewww.hcmmilling.com.


Tempu di post: 19-novembre-2021