xinwen

News

Serie HC in situ Raymond Mill

Recentemente, avemu amparatu da i nostri clienti in diverse aree chì i nostri mulini Raymond di a serie HC anu aumentatu in modu efficiente u so throughput cù alta qualità di polvere.

U mulino Raymond di a serie HC hè un equipamentu di macinazione novu è ecologicu per a fabricazione di polveri di minerali minerali, pò suddisfà e diverse esigenze per diverse industrie.Raymond Roller Mills hà caratteristiche eccellenti di affidabilità è ecunumia in mantenimentu, soprattuttu in a trasfurmazioni di polveri fine è fine, stu novu tipu di mulinu hè operatu da parechji anni, furnisce un serviziu affidabile è efficiente.

Casi Hongcheng Raymond Mill

1.Piantu di marmura in polvere

U mudellu di u mulinu: HCQ1500

Finezza: 325 mesh D95

Quantità: 4 set

Produzione oraria: 12-16 tunnillati

Valutazione di i clienti: Avemu urdinatu 4 setti di mulini di marmura da Guilin Hongcheng, l'equipaggiu hè statu debuggatu è messu in produzzione.Cridemu chì l'equipaggiu aumenterà i nostri rivenuti, è apprezzemu assai u serviziu dopu a vendita chì ci hà risparmiatu assai tempu.

Marmura Raymond Mill
Pianta di polvere di calcariu

2. Pianta di polvere di calcariu

U mudellu di mulinu: HC1500

Finezza: 325 mesh D90

Quantità: 1 set

Produzione oraria: 10-16 tunnellate

Valutazione di u Cliente: Guilin Hongcheng hà cunsideratu cumplettamente i nostri bisogni è e caratteristiche di a nostra materia prima, ci offrenu un diagramma di flussu, una misurazione in situ, un pianu di cuncepimentu, una guida nantu à a stallazione è a fundazione, supportu tecnicu, ecc. altu pruduzzione.Semu assai soddisfatti di i tecnichi chì ci furnianu a stallazione, a messa in cumissioni.

3. Calcium oxide powder plant

U mudellu di u mulinu: HC1900

Finezza: 200 mesh

Quantità: 1

Produzione oraria: 20-24 tunnillati

Valutazione di u Cliente: Avemu visitatu a fabbrica di Guilin Hongcheng è i siti di casu, è discutitu cù l'ingegneri di Guilin Hongcheng nantu à u nostru prughjettu di l'ossidu di calcium.Hè dimustratu per esse una cumpagnia di fiducia, u mulinu di macinazione pò macinà è classificà l'ossidu di calcium in finezza di 200 mesh in altu gradu di uniformità.

3. Calcium oxide powder plant
Pianta di polveri di carbone

4. Pianta di pulveru di carbone

U mudellu di mulinu: HC1700

Finezza: 200 mesh D90

Quantità: 1

Produzione oraria: 6-7 tunnellate

Valutazione di u Cliente: Decidiamu di cooperà cù Guilin Hongcheng hè dovutu à u nostru vechju amicu chì hà urdinatu i so mulini.Avemu ancu visitatu a fabbrica è i siti di i clienti per amparà i so prudutti è serviziu.Avà a pianta di carbone Raymond Mill HC1700 pò furnisce un effettu di macinazione affidabile.

Funzioni di Mill

I nostri mulini Raymond di a serie HC recentemente aghjurnati sò applicabili per a macinazione di marmura, calcariu, barite, caolin, dolomite, polveri di calcium pesante è ecc. Hà integratu a macinazione è a classificazione, a rota di classificazione hè adattata per ottene particella ideale.

1. Alta efficienza è risparmiu d'energia

A so pruduzzione hè aumentata da 40% in paragunà cù u mulinu R-type, è u cunsumu di energia hà salvatu da 30%.

2.Prutezzione di l'ambiente

Utilizendu un collettore di polvera à impulsi chì pò ottene u 99% di raccolta di polvera, un rumore di funziunamentu bassu.

3.Ease di mantenimentu

U novu disignu di a struttura di sigillatura permette di rimpiazzà l'anellu di macinazione senza caccià u dispusitivu di rulli di macinazione, a vita di serviziu hè quasi 3 volte più longa di u standard.

4.High reliability

Rotula di pendulu verticale per un funziunamentu affidabile.Classificazione di turbina forzata per una efficienza di classificazione più alta, a dimensione di particella hè eccellente, è a finezza pò esse aghjustata in 80-600 mesh.

Cuncepemu è fabrichemu mulini à rulli Raymond industriali di alta qualità chì furnisce sempre una macinazione uniforme per materiale non metallicu.Hè u nostru scopu di furnisce u mulinu di macinazione chì offre un valore megliu per i clienti.


Tempu di Postu: Nov-02-2021