xinwen

News

Macinazione di polvere di caolin per a fabbricazione di carta

A polvera di caolin 325 mesh hè largamente usata in l'industria di carta.Sceglie una alta qualitàmulinu di caolinpò assicurà a finezza è a qualità.U caolinu pò esse u filler utilizatu in u prucessu di fabricazione di carta, hè ancu usatu cum'è pigmentu in u prucessu di rivestimentu di a superficia.In a fabricazione di carta, u caolin offre una bona prestazione di cupertura è una bona prestazione di lucidatura di rivestimentu, è pò ancu aumentà a liscia è a stampabilità di a carta, chì pò migliurà assai a qualità di a carta.

 

Macinazione secca di caolin Flussu di prucessu:

Dispersione - Eliminazione di Sabbia - Classificazione - Separazione Magnetica è Rimozione di Ferru - Flotazione - Imbiancatura - Macinazione Ultrafine - Modificazione di Superficie

 

1.Kaolin powder plant- HC Raymond mill

 

U mulinu Raymond hè adattatu per u processu di minerali non-infiammabili è micca splusivi cù durezza Mohs sottu 7 è umidità sottu 6%, cum'è gesso, talcu, calcite, calcariu, marmura, feldspar di potassiu, barite, dolomite, granitu, caolin, bentonite, petra medicale, bauxite, ossidu di ferru rossu, minerale di ferru, etc. A finezza finale trà 80-400mesh.Attraversu l'azzione cumminata di l'analizzatore è u fan, pò risponde à e esigenze di diversi utilizatori.In cunfrontu cù u mulinu di palle, u mulinu Raymond hà i vantaghji di una efficienza più alta, un cunsumu d'energia più bassu, menu impronta, un picculu investimentu di capitale è una prutezzione ambientale.

 

Modellu di mulinu: HCQ1500/HC1300/1700/1900/3000

 

Finezza: 38-180μm

 

Capacità: 1-55 t/h

 

Caratteristiche di u mulinu: questucaolin Raymond mill hà una produzzione più alta, efficienza di macinazione è classificazione, prutezzione di l'ambiente, riduzzione di u rumore, tassu di rimozione di polvera finu à u 99%.

 

https://www.hongchengmill.com/r-series-roller-mill-product/

2. Kaolin powder plant- HLM mulinu verticale

 

U mulinu verticale hè un equipamentu industriale di macinazione à grande scala chì hè largamente utilizatu in cimentu, energia elettrica, metallurgia, industria chimica, minera non metallica, etc. Integra sfracicà, siccatu, macinazione, classificazione è trasmissioni in un settore.Pò macinà e materie prime in blocchi, granulari è pulverulenti in polveri fini.

 

Modellu di mulinu: HLM800/1100/1300/1700/3200

 

Finezza: 22-180μm

 

Capacità di pruduzzione: 5-100t/h

 

Caratteristiche di u mulinu: questumulinu verticale di caolinhà una capacità d'asciugatura superiore, diversi materiali applicabili, un altu rendimentu, ancu una distribuzione di particelle di polvere, un funziunamentu stabile è un rendimentu affidabile.

 

https://www.hongchengmill.com/hlm-vertical-roller-mill-product/

 

Cumprate mulinu di macinazione

Se vulete cumprà una macchina per fà polvere minerale non metallica, diteci a vostra materia prima, a finezza è a pruduzzione necessaria, u nostru ingegnere vi darà a cunfigurazione di u mulinu in relazione per aiutà à ottene u megliu effettu.

Email: hcmkt@hcmilling.com

 


Tempu di Postu: Feb-15-2022