xinwen

News

Quantu hè u Mulino Verticale per a Produzione di Polvere di Minerali Non-metallici?

U mulinu di macinazione verticale hè generalmente utilizatu per processà minerali non metallici in polveri fini.U mulinu verticale di a serie HLM hè applicabile à u processu di cimentu, materiali di costruzione, scorie di rifiuti, tailings, bentonite, caolin, sabbia di quartz, bauxite, scorie d'acciaio, pirofillite, barite, carbone, calce, minerale di ferru è altri materiali.

HLM mulinu à rulli verticali
Dimensione massima di alimentazione: 50 mm
Capacità: 5-200 t/h
Finezza: 200-325 mesh (75-44μm)

HLM macinazione verticalehè custituitu di feeder, classifier, blower, piping device, hopper di almacenamento, sistema di cuntrollu elettricu, sistema di cullizzioni, crusher, etc. Stu mulinu hè integratu parechje funzioni simultaneamente: grinding and drying, accurately classifying, and conveying materials.

https://www.hongchengmill.com/hlm-vertical-roller-mill-product/

Casu di u cliente

Linea di pruduzzione di mulinu verticale HLM

Attrezzatura di macinazione: mulinu verticale HLM 2400

Materiale: Ganga di carbone

Dimensione di l'alimentazione: <30 mm

Dimensione finale di particella: 325 mesh

Applicazione di u pruduttu finitu: centrale elettrica, custruzzione

Configurazione di l'equipaggiu: alimentatore vibrante + trituratore + mulinu verticale HLM2400 + classificatore + soffiatore + trasportatore a cinta + sistema di raccolta.

Funzioni di u mulinu: alta efficienza di classificazione, alta freccia di macinazione è separazione di polveri, prutezzione di l'ambiente, impronta chjuca, alta capacità, larga applicazioni, bassu cunsumu di materiali resistenti à l'usura.U mulinu verticale di a serie HLM usa un sistema di raccolta di polveri efficiente è una operazione di pressione negativa piena, cù una rata di raccolta di polveri di 99,9%.Intantu, a struttura di u sistema ottimizatu hà e caratteristiche di vibrazione minima, rumore più bassu, altu gradu d'automatizazione, operazione remota dispunibule.

Fabbricazione di mulinu reputable
Guilin Hongcheng hè un high-techproduttore di mulini verticalichì furnisce l'equipaggiu di macinazione di alta qualità è e soluzioni cumplete di linea di produzzione di mulinu.I mulini sò capaci di pruduce 80-2500 polveri di maglia.Prudutti cumpresi mulini Raymond, mulini verticali, è mulini ultra-fine, mulinu verticale superfine, etc.

U prezzu di a linea di produzzione di mulinu verticale
Quantu hè u mulinu verticale di a serie HLM?UPrezzu Vertical Millhè basatu annantu à a cunfigurazione di l'equipaggiu, fateci cunnosce a vostra materia prima, a dimensione di particella necessaria è a capacità di produzzione, i nostri esperti vi furniranu a linea di produzzione persunalizà à u megliu prezzu.Sentite liberu di cuntattateci avà!


Tempu di Postu: Dec-17-2021