xinwen

News

Mulino à rulli a sospensione à alta pressione di bentonite

A bentonite hè aduprata in antibacterial è in medicina, in fattu ùn hà micca effetti bacteriostatici o bactericidali, ma scambia altri cationi cù effetti bacteriostatici è bactericidali à i so strati per generà effettu antibacterial.A bentonite deve esse macinata, chì tipu di mulinu pò esse usatu per a macinazione di bentonite?Guilin Hongcheng consiglia a sospensione à alta pressione di a serie HCBentonite Polvere Roller Millper a macinazione di bentonite.

HC1700 Mulino di macinazione

Dimensione massima di l'alimentazione:30 mm

Capacità: 6-25 t/h

Finezza: 0,18-0,038 mm(80-400 mesh)

HC1700 mulinu di macinazione di calcariu

 

U mulinu di rulli di sospensione d'alta pressione di Bentonite hà e seguenti caratteristiche:

1. A pressione di rolling nantu à u materiale hè aumentata da 800-1200kg sottu l'azzione di a primavera d'alta pressione.

2. Materiali minerali cù durezza Mohs menu cà 9,3 pò esse trattatu è sfracicatu.

3. U pruduttu finitu hà una larga gamma di particella, a particella più grossa pò ghjunghje sin'à 0,613 mm (30 mesh), a dimensione di particella generalmente pò ghjunghje sin'à 0,033 mm (425 mesh), una piccula parte di u materiale pò esse fine quant'è. 0,013 mm (1000 mesh).

4. L'effettu di rimuzione di polvera righjunghji u standard naziunale di emissioni di polvera.

5. A macchina analisi hè facile à aghjustà.

6. U dispusitivu di grinding adopra sigillatura multi-stage suprappò cù bona prestazione sigillatura.

 

UMulino di macinazione di polvere di bentonitehè dotatu di tubu di copertura, voluta di entrata d'aria, anellu di macinazione è sede di cuscinettu.U mutore conduce u rullu di macinazione installatu nantu à u ganciu di u rullu di macinazione attraversu l'arbre principale per sincronizà cù a lama.Ogni cumpunente di u rollu di macinazione hè dotatu di una primavera, è una piastra di pressione di primavera hè stallata nantu à a primavera, a piastra di pressione di primavera hè cunnessa cù u colpu di u rollu di macinazione attraversu una barra di vite.

 

U mulinu à rulli di sospensione d'alta pressione hè adattatu per a macinazione di materiali granulari è fragili non inflammabili è non splusivi.Hà e caratteristiche di preloading bassu, risparmiu di travagliu, è senza usura à u cuntattu trà a primavera è e parti di rulli.In u corpu principale di u Attrezzatura di macinazione di Bentonite, l'assemblea di u rullu di macinazione hè sospesa nantu à u colpu di u rullu di macinazione attraversu l'arburu di u bracciu in croce.U colpu di u rullu di macinazione hè cunnessu in modu fissu cù l'arbre principale è u supportu di lama.A molla di pressione hè nantu à l'estremità esterna di u cantilever di a camera di cuscinetti di rulli di macinazione.L'arburettu di u bracciu in croce hè u fulcrum per furzà u rullu di macinazione à appughjà strettu nantu à a superficia interna di l'anellu di macinazione.Quandu u mutore conduce l'arbre principale per rotà à traversu u dispositivu di trasmissione, a lama muntata nantu à u supportu di a pala gira in sincronia cù u rullu di macinazione, è u rullu di macinazione hè in l'anellu di macinazione.U circhiu gira in rotazione, u mutore conduce l'impeller di l'analizzatore attraversu u dispusitivu di trasmissione.A più alta hè a vitezza di l'impeller, u più fine u polveru ordinatu.


Tempu di post: 31-dic-2021