xinwen

News

Barite HLMX Superfine Grinding Mill, granulometria in polvere 325-2500 mesh

https://www.hongchengmill.com/hlmx-superfine-vertical-grinding-mill-product/

HLMX Superfinelinea di macinazione di barite 

HLMX Superfinelinea di macinazione di baritehè capaci di trasfurmà a polvera minerale assai fina, a gamma di particella finali da 325-2500 mesh, u rendimentu massimu pò esse 40t / h, hè un sviluppu basatu nantu à i mulini di macinazione verticale pruvati tradiziunali fatti da HCM.Questumulinu di baritehà e funzioni di macinazione, siccazione, classificazione precisa è cullezzione.

 

Dimensione massima di alimentazione: 20 mm

Capacità: 4-40 t/h

Finezza: 325-2500 mesh

 

HLMXmulinu di baritehè cuncepitu per a fabricazione di polveri, hè capaci di processà una dimensione di particella uniforme è fine di alta purezza.Finezza da 7-45μm, è cù classificazione secundaria pò ghjunghje sin'à 3μm, hè largamente utilizatu in materiali minerali non metallichi cù durezza Mohs sottu 7 è umidità in 6%.U mulinu hà una alta efficienza di selezzione di polveri di macinazione, mantenimentu convenientu, costu di operazione bassu, alta affidabilità è prudutti.Qualità stabile, qualità eccellente di i prudutti finiti, pocu costu d'investimentu cumpletu.

 

Barite hè un minerale sulfatu non metallicu, a cumpusizioni hè BaSO4, durezza Mohs: 3-3.5, gravità specifica 4.0-4.6.U cristallu appartene à u minerale sulphate orthorhombic, hè incolore è trasparente quandu hè pura, è in culori diffirenti quandu hà impurità.A polvera prodotta da HLMXmulinu di baritehè di alta qualità.

 

Hcmilling (Guilin Hongcheng) hà sperimentatu una crescita tremenda da quandu hè stata fundata in Cina.Oghje simu una cumpagnia veramente globale, u nostru staffu è i distributori indipendenti furnisce un serviziu eccellente à i nostri clienti in u mondu sanu.Pudemu aiutà à ghjunghje à l'effettu di macinazione desideratu cù customizatipianta di macinazione di baritesuluzione.

 

Vantaghji di Mill

 

Bona prutezzione di l'ambiente

Tuttu u sistema hà una vibrazione bassa, un rumore bassu, una tenuta generale, un funziunamentu cumpletu di pressione negativa, cundizione senza polvere.

Bassu costu d'investimentu cumpletu

Integrazione di triturazione, asciugatura, macinazione, classificazione è raccolta inseme, struttura compatta è operazione simplice.

Alta rata di macinazione

Altu rendiment, più tunnellate finu à 40t / h.

Prestazione affidabile

Custruzzione robusta per una longa vita di serviziu.

Mantenimentu convenientu

Accessu faciule per a sostituzione di corridori, carcasse è segmenti di a tavola rotante senza smantellamentu di a camera di macinazione è di separatore.Mantenimentu bassu cù un disignu simplice chì include cuscinetti sigillati per a vita.

Altu gradu d'automatizazione

Sistema di cuntrollu cumpletamente automaticu PLC per un cuntrollu remoto faciule è simplice.

 

Pigliate una citazione

Avemu parechji mudelli diffirenti di mulinu di macinazione, per piacè fatemi cunnosce e seguenti dumande per pudè offre a megliu suluzione?Grazie.

1.U vostru materiale grinding.

2.A finezza necessaria (maglia o μm) è rendiment (t / h).

E-mail:hcmkt@hcmilling.com


Tempu di post: 30-ghjugnu-2022